dimarts, 22 de novembre del 2011

PROJECTE CREATIU

Ja fa uns quants dies que treballo en el meu projecte creatiu i m'agradaria que poguéssiu entendre una mica millor la meva idea: serà un llibre amb diferents possibles tatuatges, de llocs d'arreu del món, es a dir, si per exemple has anat de viatge a Londres i t'ha encantat, t'agradaria moltíssim poder recordar sempre el viatge que tant et va agradar i tatuar-te una part d'aquell lloc que et va enamorar, tindràs una sèrie de imatges o dibuixos relacionats amb aquella ciutat, una imatge o un dibuix del Big Ben o del London Eye, o la bandera d' Anglaterra...perquè puguis escollir i tatuar-te el que més t'agradi. I si a partir d'aquí, decideixes que cada cop que vagis de viatge et tatuaràs un petit quadradet on hi hagi una petita part de cada lloc que has visitat, tindràs tot un reguitzell d'idees per fer-t'ho més fàcil.
O bé, si per exemple, ets canadenc , super orgullós de ser-ho i super patriota, que puguis tenir diferents dissenys de la bandera, del símbol i de l'escut del teu país, o imatges i dibuixos de la teva ciutat.
Aquí us deixo dos imatges que reflexen els meus exemples (en la primera imatge són cares, però en el meu cas serien imatges de paisatges, monuments, edificis...es perquè us feu a la idea del que vull dir amb els quadradets):






5 comentaris:

  1. molt ben explicat Júlia, a verue quan en veiem alguna cosa. ;)

    ResponElimina
  2. M'agrada el teu bloc julia, els estils diferents que hi mostres, el fons de pantalla, i el logo sobretot, va molt amb l'estil del que tu estàs fent en el teu blog ;)

    ResponElimina
  3. la Monica té raó és un bloc simple i entenedor el fons em fa estar tranquil a diferència d'altres blocs, colors suaus i que van molt amb mi i la lletra és entenadora això m'agrada.

    ResponElimina
  4. M'ha cridat l'atenció el teu projecte creatiu Júlia, el recomanaré a la meva presentació, a més ho has explicat molt bé. :)

    ResponElimina