dissabte, 3 de març del 2012

QUESTIONARI SOBRE EL MEU VIDEOTUTORIAL.

1. Com titularé el meu videotutorial? 
Coca de Llavaneres

2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? 
No.


3. Què ensenyaré a fer?
Ensenyaré a fer una coca de Llavaneres.

4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
A la demostració ensenyaré la coca ja acabada, i a l'explicació hi explicaré els passos per fer-la.

5. Quan ho enregistraré?
Un dia de la setmana que ve.

6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
No. No.

7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? 
Hi haurà bona llum.

8. Quina càmera utilitzaré? 
SONY Cyber-shot DSC-H50

9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Si. Del meu pare, per que m'ajudi a fer-la.

10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
Si. Encara no ho se. De l'Ares.

11. Què posaré als crèdits?
Els ingredients, el meu nom, el nom del meu pare i el nom del càmera.

12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? 
Si.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada